arcadia-kids.pl

jak adoptowac cromimi

jak adoptowac cromimi

Komitetów i komisji ku wartościom w Indiach

Znaczenie edukacji jest beenduly wartości uznawane przez różne komisje edukacji i komisji powoływanych przez rząd.

Hartog Komitet (1929) uważał, że religia może być podawane w zwykłych szkołach poza godzinami lekcyjnymi.

Centralny Zarząd Doradczy edukacji odczuwalne w (1946), że nauczanie religijne i moralne było ważne i że należy pozostawić do społeczności, do których uczniowie należą. Ø Radhakrishnan Komisji (1948) uważa, że ??”jeśli pominąć trening duchowy w naszych instytucjach bylibyśmy nieprawdziwe do całego naszego rozwoju historycznego”.

Raport GIMNAZJUM Komisji w (1953) uprzywilejowanych, że nauczanie religii i moralne powinny być podawane w szkołach poza godzinami lekcyjnymi na zasadzie dobrowolności. Ø Sri prakaśa Komisja religijnych i nauczania moralnego (1959) polecił, że edukacja moralna powinna być udzielona we wszystkich instytucjach edukacyjnych.

Kothari Komisji (1964/66) uznał, że „poważna wada systemu szkolnego jest brak rezerwy na edukację w wartościach społecznych, moralnych i duchowych. Krajowego systemu edukacji, który jest związany z życia, potrzeby i aspiracje ludzi nie może ignorować to celowe siły „.

Polityka Krajowa Oświaty (1986) uważa, że ??”rosnące zaniepokojenie erozją podstawowych wartości i zwiększenie cynizm w społeczeństwie przyniósł skupić potrzebę jego korekty w programie nauczania w celu uczynienia edukacji stanowczym narzędzia do uprawy społecznej i wartości moralne”.

Program Działań (NPE) (1992) zaleca, że ??”ramy podkreślił edukacja wartość jako integralna część programu szkolnego. Podkreślono wartości zaczerpnięte z celami krajowymi, powszechnej percepcji, względy etyczne i budowania postaci. Podkreśliła rolę edukacji w zwalczanie obskurantyzm, fanatyzm religijny, wyzysku i niesprawiedliwości, a także wpajanie wartości „. Głównym zadaniem edukacji jest przygotowanie obywateli z charakterem dźwięku i zdrowej osobowości. Dobrzy obywatele są jedyną nadzieją dla postępu i dobrobytu kraju. Inspirowanie wartości, ideały, właściwe postępowanie moralne, życie oparte na dobrych zasadach jest podstawowym warunkiem. Ideały mocy, dobroci, prawdziwej męskości z samej istoty prawdziwego godnego życia.

Nazwa: Naraginti Amareswar Reddy Ojciec Nazwa: N.M.Reddy Płeć: Mężczyzna Data urodzenia: 10 Fed 1981 Ed Qua: mgr M.Ed., pracownikiem naukowym w dept. edukacji, sri Wenkateśwara uniwersytetu, Tirupati, Indie. e-mail ID: amareswaran@yahoo.co.in

Wpis zawdzięczamy